Pages

Bisnes Kad Murah Mampu Milik



Khusus bagi para peniaga yang memerlukan bisnes kad bagi meningkatkan jualan anda, kami memberikan harga terbaik untuk tempahan anda. Anda tidak perlu lagi untuk ke kedai bagi melakukan tempahan. Segalanya dihujung jari. TIADA FACEBOOK??? anda boleh berurusan dengan kami melalui EMAIL...  Bisnes kad anda akan terus sampai ke pintu anda..

Bagaimana untuk melakukan tempahan?


1.) Like page kami dan Mesej kami di www.facebook.com/messages/kedai.bisneskad.murah . Nyatakan kuantiti berserta material tempahan anda.

2.) Admin akan memberikan respon untuk harga tempahan.

3.) Jika anda memerlukan servis design (kebanyakan servis kami menawarkan free design dengan 3 kali perubahan), berikan contoh-contoh atau lakaran yang anda berminat untuk dibincangkan. Jika anda tiada idea, anda boleh serahkan 100% kepercayaan design kepada admin.

4.) Berikan maklumat yang ingin dimasukkan. Contoh: nama, no fon, alamat, fb, fanpage, email, servis perniagaan.

5.) Lakukan pembayaran deposit / pembayaran penuh melalui akaun cimb atau maybank kami. (wang tidak akan dikembalikan kecuali disebabkan masalah teknikal)

6.) Selesai pembayaran deposit, admin akan mula melakukan design. Admin akan menunjukkan mock up design jika terdapat sebarang pembetulan atau perubahan. Sila mengesahkan design tersebut jika ianya sedia untuk dicetak.

7.) Lakukan pembayaran penuh bagi mereka yang hanya melakukan deposit sebelum ini.

8.) Berikan nama, alamat berserta poskod, dan no fon untuk proses penghantaran.

9.) Design akan dimasukkan ke dalam sistem printing dan tiada perubahan lagi yang boleh dilakukan. Tempahan akan disiapkan dalam waktu yang dinyatakan ( jika tidak berlaku masalah teknikal.)

10.) Tempahan yang sedia untuk penghantaran akan diberikan nombor tracking bagi memudahkan pelanggan mengesan barangan yang dihantar.

No comments:

Post a Comment